Old-school obsession


Idag blir det något så old-school som ett webcam-foto för att visa min senaste obsession. Jag är ju i vanliga fall en sån där konstig typ som kan köpa hem choklad och sen ha det i skafferiet i flera månader utan att äta upp det. Speciellt när det är ljus choklad, det är jag inte alls förtjust i. Den här chokladen däremot. Mmm. Mörk choklad med hela hasselnötter i. Det är nästan så att alla 200 gram slinker ner på en gång. Mmm. Den finns att köpa på min älskade fruktaffär som jag brukar tjata om. I vanliga fall 25 kronor styck, men den här veckan 12 kronor. Så nu kan man ju fråga sig varför jag bara köpte en...

Nu ska jag hoppa in i duschen och försöka bli lite fin. Sen bär det av till Evelina för att äta, och sen ska vi till Café Dubbelgöken för att titta på Loke som spelar tillsammans med min klasskompis Olivia som jag skrivit om här, och så spelar Fridas kompis som heter Matilda och en till tjej som jag inte kommer ihåg vad hon heter spelar också. Det blir fint det. Sen ska vi leka krog och dricka full hela natten. Det blir också fint det. Imorgon kanske det känns mindre fint, men det tar vi då.

Johnny Cash - Swing Low, Sweet Chariot

Kommentarer
Postat av: Annapanna

jo.. JAG RUTTNAAAAAR! :P

2009-11-14 @ 17:30:51
Postat av: carolina

fruktaffär - turkaffär? ;) haha, fy på mig. men det ser snask ut, hellre hela nötter i choklad än småkross!

2009-11-14 @ 18:35:37
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0