Och det är ändå en hel vecka kvar till den 13'e.

Idag är verkligen inte en bra dag. Synd det, för jag var så fredagspepp igår kväll och i morse när jag vaknade. Men ute har regnet öst ner konstant och när jag sedan kom till skolan fick vi tillbaka tentorna. Suck. Jag fick ett U på min. Jag har bestämt att det betyder Utomordentligt bra men min lärare tycker tydligen något helt annat och pratar om någonting som heter omtenta? Konstigt att hon som lärare inte ens vet vad bokstäverna hon skriver ut betyder...

Sen åkte jag hem och så var det ju det där med tvätten. Och ingen Jimmy syntes till för han var i skolan. Så när jag bär ner tvättkorg #2 i källaren och tar tag i trappräcket så lossnar hela räcket från väggen och jag och tvättkorgen flyger nerför källartrappan. Jag blev mest rädd och sur för att massor av kläder i tvättkorgen åkte ur och hamnade på golvet. Jag kanske ska vara glad att jag inte sitter här med brutna armar och ben just nu, men jag känner mig mest arg över att de låter ett sånt trappräcke sitter uppe. Eller snarare hänger ut ur väggen nu. Självklart fungerade inte en av tvättmaskinerna sen heller. Nu fungerar den dock igen så den gillar nog helt enkelt inte mig.

Sur och tvär och hungrig som jag var så orkade jag verkligen inte ställa mig och laga någon mat. Så det blev köpepizza. Eller ja, en kycklingrulle för mig. Den hjälpte föga för jag är fortfarande rätt så sur. Åker inte Eddie eller Rabih ur Idol idag så tänker jag vara sur hela helgen. Det kanske jag tänker vara ändå. Jag vet inte riktigt. 

Det enda som piggat upp mig idag är den nya reklamen från ComHem. Helt klockren.

Och jag som inte ens är någon stort YouTube-fan. Nu börjar Idol så nu ska jag vara sur framför teven istället.


Kommentarer
Postat av: Annapanna

kramar om



jag har hört att du är världens bästa bosse, lite kraschar i trappor tar inte bort det ;)

2009-11-07 @ 16:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0