Någon slags salsagryta.

Då hoppar vi till tisdagens middag då, så är vi ju nästan ikapp sen. Vi köpte kassler för 100 jävla kronor i tisdags, så nu har vi åtminstone kassler så det räcker ett tag. Tyvärr var ju Scans kassler inte alls så god som den vi brukar ha, någon billig variant från Willy's som är fullproppad med E-ämnen säkert. Men men, man får väl krydda bort det.


Salsagryta med kassler

För 4 portioner

ca 300 gr kassler
ca 400 gr frysta wokgrönsaker
2,5 dl matlagningsgrädde
½ dl tacosås
1 msk soja

Strimla kasslern.
Fräs kassler och wokgrönsaker i en wokpanna.
Tillsätt matlagningsgrädde och soja.
Blanda ner tacosåsen.
Låt koka ihop i ca 10 minuter.
Servera med jasminris.

Bläää. Jag mår fortfarande illa. Jag ska försöka sova bort det. Men jag är inte alls trött ännu. Jo, det är jag förstås. Men inte sovtrött. Mer; jag tror jag håller på att bli galen och få röster i huvudet-trött. Ni skulle bara veta vilka inre dialoger jag har med mig själv. Tur för mig att jag trivs så bra i mitt eget sällskap då, jag har liksom allt som mig själv. Samma musiksmak, samma filmsmak, samma klädsmak, samma favoritmat och andra ätbara ting, samma dåliga karaktär. Nu ska jag lyssna på sorgliga låtar och tycka lite synd om mig själv.

Julian Casablancas - River Of Brakelights

(den är inte sorglig, det var bara den som spelades precis i detta nu.)

Kommentarer
Postat av: Carro

Nu har det varit aaaaalldeles för tyst ett par dagar här, gillar't inte ! =P Hoppas du mår bra !

2009-11-30 @ 11:06:58
URL: http://carrod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0