Hejsan, hoppsan falle ralle ra!

Jag har fortfarande inte lärt mig hur man somnar. Fast det gör det å andra sidan mycket lättare att gå upp klockan sex på morgonen om man inte ens har somnat då. Nu ska jag försöka hålla mig vaken till läggdags för då MÅSTE jag ju somna av ren utmattning. Himla smart strategi jag har där.

Idag på jobbet insåg jag att även om de har en del mystiska saker för sig på det där stället så är det ändå väldigt trevligt och man får väl helt enkelt ta det för vad det är. Idag fick jag till exempel gosa med en liten bebis som inte hade några strumpor eller skor. Bebisfötter alltså, finns det nåt bättre? Helt fantastiskt att det finns så söta saker som bebisfötter. Och bebisar överhuvudtaget. Sen ringde chefen till bageriet och tjatade på dem att jag ska få komma dit och hänga med dem och få göra det jag tycker om och verkligen vill, vi får väl se om det går med på att jag får hänga där ibland, de skulle återkomma på fredag. Så nu håller vi tummar och tår, okej?

Dessutom är det snart jul. Då önskar jag mig en klocka så att jag lär mig att komma i tid.



Till exempel såhär kan klockan jag vill ha se ut. Faktiskt så ser klockan jag vill ha ut precis sådär för det är den där klockan jag vill ha. Nu ska jag krypa ner under en filt i soffan, titta på OC och dricka te. Mycket te behövs om jag inte ska somna. Kanske bäst att strunta i det där med filten, för så länge jag fryser kan jag ju inte somna.

J. Tillman - Howling Light

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag håller tummar å tår !

Jädrans vilken fräsig klocka, den vore perfa för dig :D Tur att det är jul snart ;) Vars fann du den?

2009-11-12 @ 18:41:03
URL: http://carrod.blogg.se/
Postat av: carolina

man skulle nog bli bättre på tider om man hade en sådan klocka! och på att äta cupcakes!

jaaa, bebisars fötter och fjun på huvudet är uunderbarT! livmodern slår kullebyttor i magen typ ;)

2009-11-12 @ 20:09:58
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Malin

Klart jag håller tummarna! Vill också spendera dagarna med att baka kakor - och faktiskt få betalt för det! :O

2009-11-13 @ 00:14:10
URL: http://getiton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0