Om jag kunde gömma mig...

Är det en vanlig dag? Är det en vanlig dag? Nej, det är ingen vanlig dag för jag ska på The Hives idag, hurra hurra hurra! Egentligen är jag inte så pepp, ÄNNU! Men det kan bero på att jag varit uppe sen klockan sex i morse och jobbat. Jag ska ta en dusch och vila mina fötter och sen kommer jag att bli pepp på riktigt. Fast inte så pepp att jag börjar gråta och hoppar upp på scenen i friar till Howlin' Pelle, då blir nog Jimmy lite arg på mig. Jag ska bli så pepp att jag klappar takten ungefär. Och ni stackare som inte får gå på The Hives idag, ni får hålla till godo med det här:





Oh, jag är så givmild. Hoppas de spelar A Christmas Duel, varför de nu skulle göra det i slutet av mars och utan Cyndi Lauper kan vi ju ta och fundera på... JAG kan ju sjunga hennes delar av duetten istället. "Something, something I slept with your brother something something, please don't excuse your behaviour..." Okej. Jag kanske behöver träna lite på texten först. Men nu ska jag duscha. Sen ska jag plugga till tentan jag har imorgon bitti. Men ikväll; The Hives. DOO-WACKO!

The Hives - Try It Again

Kommentarer
Postat av: The Hives är sååååå ute ;P

Jag ska säga det att i norrbotten så jojkar vi för det är fan fräsigare än att lyssna på människor som skriker och bara vill ha sex med sågmyrabosse!



<3! (om du inte tar en bild ikväll nitar jag dig!)

2009-03-24 @ 19:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0