Och jag var ingen, du var aprilhimlen.

Det blev Desperate Housewives till sist. Andra Avenyn går ju att se på SVT Play. Och ja, visst kan man ladda ner DH också men det är liksom mitt tv-program. Jag har redan OTH, Gossip Girl, Lost, Kyle XY och Greek att titta på framför den här lilla skärmen. Så DH är mitt teveprogram, något att se fram emot liksom. Istället för att kunna se det när jag vill. Shit, gör jag ingenting annat än att fylla huvudet med amerikanska skräpserier? Nej. Vafan. Mitt liv är ju stabilt nuförtiden så då får jag gotta mig i andras olycka istället. På tal om stabilitet så kommer Dagens Middag här:



Det är faktiskt ingen spya. Det är fajitas, fyllda med strimlad lövbiff kryddad med fajitas-kryddmix, gul & grön paprika, majs, gräddfil & tacosås. Det var det gott det. Jag tror vi måste sluta äta taco-mat så ofta, annars kommer jag nog att tröttna totalt på det. Sådär som jag gjorde för några år sen när Ankan & Debbie ville äta tacos jämt så vi åt det hela tiden. Varför jag nu påverkas av att min kusin och en av mina bästa vänners lillasyster alltid vill äta tacos är en lång historia. Lång historia, liten by så att säga. Nu ska jag vika tvätt så att jag kan lägga mig i sängen och läsa läxor.

Placebo - Every You, Every Me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0