Och egentligen är det okej med mig.

Ni vet det där jag skrev för någon vecka sen om att vi har hockeysemester nu fram tills den trettonde. Det var en lögn. Nu är det ju play-off! Så det är hockey på teven mest hela tiden ändå. Tur för Jimmy att han har en hockeyintresserad fru. Tur för mig att jag är hockeyintresserad, annars hade jag nog flyttat härifrån för längesen. Alternativt slängt ut Jimmy, det är ju trots allt min teve. Men nu har vi inte det problemet. Nu sitter vi istället båda två med varsin chipspåse, varsin öl, med bara kalsongerna och brölar ikapp. Nja. Det sista kan vara lite hittepå. Jag är fullt påklädd, Jimmy äter visserligen chili cheeze doodles men själv får jag festa loss med en kopp te. Brölar gör vi kanske, men det gör vi ju jämt.

Jenny Wilson - Porcelain Castle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0