En prickig klänning gör ingen sommar.

Om jag hade varit modebloggerska så hade jag skrivit om hur mycket jag vill ha de här 2 klänningarna nu:



Men nu är jag ju ingen modebloggerska, så då kan jag inte skriva om hur mycket jag vill ha de där 2 klänningarna och hur perfekta de skulle vara nu när jag ska på bröllop och allt. Istället får jag väl skriva om hur stolt jag är över att jag själv hittade det där verktyget som man kan spara grejer som är på skärmen men inte går att spara som bild med. Det där var en konstigt ihopsatt mening. Skärmklippsverktyget i alla fall. Det lyckades jag leta på. Alldeles själv. Så det var väl mest det som jag ville komma fram till med det här inlägget. Eftersom jag inte är någon modebloggerska.

Kommentarer
Postat av: Katinka

Bravo! för den prestationen tycker jag att du är värd 2 prickiga klänningar nu. Fattas bara annat. Man måste belönas!

2009-06-25 @ 18:23:40
URL: http://presentabel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0