I'm Harry Potter, Harry Harry Potter.

Idag är det premiär för den nya Harry Potter-filmen. Jag är inte så förtjust i Harry Potter, men om jag måste så föredrar jag filmerna framför böckerna faktiskt. I böckerna handlar det så mycket om hur Harry tycker synd om sig själv, det hinns ju inte med att gnälla så mycket i filmerna så därför föredrar jag dem. Men mest föredrar jag Potter Puppet Pals.



Där har ni fina grejer. Nu funderar jag starkt på att baka någonting gott innan gästerna anländer. Stackars gäster, vi som leker Kalla Kriget här hemma. Nåja. Det behöver ju faktiskt inte gästerna lida av. De ska ju ändå ut och roa sig ikväll. Mmm. Roa sig. Jag minns knappt hur det känns längre...

Kommentarer
Postat av: Kia

Jag har inte fått tag på biljetter, så jag får väl roas av detta substitut så länge.

2009-07-15 @ 16:23:29
URL: http://kiaomlivet.blogg.se/
Postat av: Katinka

Mmmm, jag är inte mycket för Harry Potter själv heller. Brukar till omgivningens fasa hävda att det är ungdomslitteratur haha... Elakt. Jag vet.

2009-07-15 @ 18:24:44
URL: http://presentabel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0