Ett liv i sus och dus.

Jag har nyss ätit toast. Undrar när det hände senast? En kvällsmacka. Det var gott. Konstigt att ett vanligt tråkigt vitt bröd med smör och ost kan bli så gott. Jag tror att vi ska ta bort middagar helt och hållet och äta toast varje dag istället. På Viktor Rydbergsgatan åt vi toast. Gärna mitt i natten med min Svampbob Fyrkant-smörgåsgrill. Idag använde vi Jimmys lite mer vuxna smörgåsgrill. Den som även gör paninis. Men Svampbob Fyrkant-smörgåsgrillen har ändå första platsen i mitt hjärta, för man kan matcha den med min Svampbob Fyrkant-mugg. Jag har allt känt igen mig mest i Bläckward. Han är en tragisk och bitter liten bläckfisk. Hade jag haft grannar som Svampbob och Patric Stjärna skulle jag också vara det.




Kommentarer
Postat av: Katinka

Åhh, men toast är underbart. Speciellt med smörstekta kantareller med vitlök på! Lovely!

2009-07-14 @ 12:38:32
URL: http://presentabel.blogspot.com
Postat av: Jessica

Toast är så himla gott, har en smörgåsgrill långt inne i ett skåp, fast märkligt nog använde jag den faktiskt för nån månad sen men innan dess var det år och dar sedan.



Hmm, ja toast får det bli nån dag!



Ha en bra dag!

2009-07-14 @ 13:48:51
URL: http://hallonblabar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0