Och du skulle aldrig ramla mer.

Häromkvällen upptäckte jag att de visar Coupling på tv4+ sent på kvällarna. Och efter att Jimmy sett ett avsnitt så ville han tydligen se mer, så nu har vi alla säsongerna här hemma. Det låter som ett lagom bra fredagsnöje tycker jag. Coupling hela kvällen. Den brittiska versionen såklart, den amerikanska är ju bara tråkig och överdriven. Och så är ju brittisk engelska så mycket skönare att lyssna på också. Där är vi dock lite oense, jag och herr von Lindroos. Han brukar mobba mig för mitt brittiska uttal. Coupling var det ja. Mera Coupling åt folket!





The Ark - Prayer For The Weekend

Kommentarer
Postat av: Katinka

Kunde inte vara mer överens med dig än om det med den brittiska engelskan. Bäst helt enkelt. Utan tvekan. Hälsa herr von Lindroos det.

2009-01-09 @ 15:10:18
URL: http://presentabel.blogspot.com
Postat av: Des

jag håller med! mer coupling åt folket!

2009-01-09 @ 16:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0