Och alla bara pratar;

Nu ska jag strax ge mig av till Viktor Rydbergsgatan för besiktning av våran gamla lägenhet, jag hade tänkt gå dit då det bara är 20 minuters gångväg men... Nej, fan. Inte i 15 minusgrader. Då snyltar jag hellre på Västtrafik. Jag har ju som sagt inte ens några vinterskor här nere. Och den tjocka vinterjackan har krångligt blixtlås så den går inte att stänga. Ah. Jag älskar undanflykter, speciellt bra sådana. Dessutom bävar jag redan inför att gå till Willy's och handla idag och bära hem tunga kassar i den här kylan. Hu!

Så, off we go! Efter besiktningen ska jag och Evelina ta en fika, det är sånt man gör när man är separerade. Fikar och pratar om allt som har hänt sen sist... Ehm, i torsdags morse alltså. Och sen dess har vi ju inte sms'at med varandra alls, oh nej. Inte skulle väl vi? Nej. Jag menar det.

Håkan Hellström - För En Lång Lång Tid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0