Men känn ingen sorg för mig Göteborg.

När Clara var här och hälsade på så hann hon, förutom att tvinga en taxichaufför att stanna var femtionde meter hela vägen hem, låsa in sig på toaletten hela natten så att vi andra fick kissa utomhus, tatta en handske på krogen, också med en hel del andra saker. Vissa saker fick vi till och med med på bild.


Frågan är ju dock: Vad gör hon? Och vad tycker killen med den gulliga hästsvansen om saken? Vem ÄR killen med hästsvansen? Och hur kan en människa över bara en natt gå från att föredra hästsvansar till att föredra dreads?

Många frågor blir det. Förhoppningsvis får vi en del svar också.

Secret Machines - I Want To Know

Kommentarer
Postat av: Katinka

Jag tycker det där med att låsa in sig på toaletten låter värst. Har också en kompis som brukar göra det. Lite jobbigt kan man ju säga.

Men det ser i alla fall ut som om hon hade kul får man säga.

2009-01-28 @ 20:46:03
URL: http://presentabel.blogspot.com
Postat av: clara, vågar jag egentligen skriva ut mitt namn?

hhahahhahah va fan är det här?

men jag vet då inte vem den där snubben är, jag har inte ens pratat me honom, tror jag. eller så är det min stora kärlek. svårt att veta egentligen. hhaha var får du alla knäppa ideéer ifrån.?är det föresten nåt du undrar över från helgen så är det bara att fråga.

2009-01-28 @ 21:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0