Men jag är ändå inte riktigt lika glad själv...

Idag är det fredag! Konstigt att man får fredagskänsla trots att man är ledig hela veckan. Nåja. Fredagskänslan kan bero på att jag vet att Clara och Hanna kommer om två timmar, och att det imorgon är dags för P3 Guld. Och Håååååkaaan. Hoppas att han spelar... Ehm. Hoppas att han inte spelar Kär I En Ängel, den är inte så jättebra tycker jag. Annars får han ta vilken låt han vill. Jimmy vill inte sitta bredvid mig när Håkan ska spela, undrar varför?

Förresten så har jag idag gjort ännu en sån där underbar sak för att förstöra Jimmys liv. Efter att vi kämpat och stånkat med den där maskinen man tvättar mattor i igår, och sedan kämpat och stånkat med att få mattan att torka så var våran köksmatta till sist äntligen både torr och ren. Tills jag i morse skulle äta frukost och lyckades på något sätt få en burk med bearnaiesås att ramla ut ur i kylskåpet och ner på mattan, där burken självklart spricker. Nu är inte mattan så ren längre. Stackars Jimmy, det kan inte vara lätt att ha en sån stökig och klantig flickvän. Plåstermissbrukare är jag också. Jag har plåster över hela händerna, men det är mest för att det ser så himla macho ut. Eller för att jag alltid lyckas skära mig och bränna mig i köket.

Nu ska jag fixa lite med mig själv innan det är dags att åka ner på stan.

Pauline - Running Out Of Gaz

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hörru du din plåstermissbrukare! Stackars dig istället för mattan. Nu är ju pojkvän mindre glad.

2009-01-16 @ 19:56:32
Postat av: Katinka

Hörru du din plåstermissbrukare! Stackars dig istället. Nu är ju pojkvän mindre glad för mattan. Alla mina sympatier är hos dig.

2009-01-16 @ 19:58:19
URL: http://presentabel.blogspot.com
Postat av: Johanna

Hej Pernilla!

Hur är allt med dig? Längesen... När kommer du till oss i Norge? :-) Trivs ni bra som sambos? :-) Ser att du gjort en fin länk till min blogg, så då ska jag fixa en till din från min med:-) Hoppas ni får en rolig helg! Pusspuss från mig och Sarah <3

2009-01-17 @ 13:44:48
URL: http://johannamariastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0