Jag trodde kärlek som din var lätt att fånga nu.

Jimmy är kär i Gordon Ramsay. Eller åtminstone så var han det tills jag berättade för honom att Gordon hade börjat gråta när de slaktade hans grisar. Nu är Jimmy kär i Little Gordon istället. Och jag med. Lite grann.



Läsa läxor var det ja. Det har aldrig varit min starka sida. Fast det går 100 gånger bättre nu än det någonsin gjort förut i alla fall. Eftersom jag för ungefär första gången i mitt liv läst en läxa överhuvudtaget. Det är en ökning med 100%. Jag är nöjd. Now get the fuck off away from my blog.

Silverdrop - Drown Her

Kommentarer
Postat av: Katinka

Heja på dig och läxorna! Det är ju en riktigt markant procentuell ökning du talar om ju!

2009-01-28 @ 06:52:36
URL: http://presentabel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0