Jag kommer aldrig tillbaka hit igen.

Jaha. Här trodde jag att jag flyttat söderut och så är det ELVA jävla minusgrader. Jaja. Jag vet att det är tjugo i Sågmyra, men där ska det ju vara så. Här nere har jag vant mig vid att ligga runt +5 grader trots att det är vinter. Och om det nu ska hålla på och vara så jävla kallt så kan de väl minsann bjuda på lite snö också? Men icke. Kallt som fan ska det vara, men med barmark. Antagligen är det halt som fasiken också, det var det i alla fall igår. Fast då var det å andra sidan fem grader varmt också. Imorgon ska det tydligen bli ännu kallare. Typiskt. Jag som inte ens har några vinterskor här nere. Jag kanske kan låna Jimmys, om jag tar på mig fem par sockor under så passar de nog perfekt!

Anna Ternheim - What Have I Done

Kommentarer
Postat av: Katinka

Ja, det låter då verkligen kallt må jag säga. Frys lagom dock!

2009-01-04 @ 11:23:05
URL: http://presentabel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0