Jag har lurat mig själv, för många gånger nu.

Idag har jag och Jimmy varit på upptäcksfärd i skogen. Vi hittade massa fornlämningar, en grillplats, en utsiktsplats, en fotbollsplan, en äng. Ja. Vi hittade helt enkelt en himla massa bra platser. Bäst var nog grillplatsen på klipphällarna där vi ska sitta i vår/sommar och grilla gott och se på solnedgången. Jag måste visa Evelina detta eminenta ställe. Tänk att man kan hitta så bra ställen bara någon kilometer från där man bor.

Efter att ha gått och gått i flera timmar så är vi nu hemma igen. Jag är så hungrig att jag inte ens orkar laga mat. Sådär hungrig så att jag snart kommer att börja skrika åt Jimmy. Eller börja gråta om han säger någonting som går ens pyttelite emot mina tankebanor. Jag är en hemsk människa när jag är hungrig. Så nu ska jag dricka en kopp te och äta två riskakor så att jag blir så pass pigg att jag orkar laga riktig mat. Städa ska vi tydligen göra också. Och jag har massor av sidor att läsa tills imorgon. Hur den här kvällen ska gå ihop, det är ett mysterium. Men såna är till för att lösas!

Punk TV - Every Minute Is OK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0