För du kan inte se när löven faller ner...

Nu kom jag på en bra sak med att Jimmy är bortrest. Jag får lyssna på MIN musik! Jag slipper arga gamla gubbar som slår sönder gitarrer och får istället lyssna på lite glad dansant hjärta & smärta. Det händer inte ofta nuförtiden. Det här är min favoritlåt för tillfället:



Ljudet är crap, men det var den enda versionen som fanns på hela youtube. Vilket antagligen betyder att jag kärat ner mig i ännu ett okänt band som jag aldrig kommer att få se live. Eller just ja, nu bor jag ju i Göteborg. Hit kommer inte bara RixFM-festivalen. Här händer det grejer. Och this is good shit. Mmm. Min musik. Mmm.

The Smittens - Half My Heart Beats

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0