Det var en kväll på ett diskotek...

Ikväll hade jag och Jimmy tänkt gå på bio. Det hade tyvärr resten av Göteborg också så vi fick inga platser i någon biosalong, på någon film överhuvudtaget. Vad är det med folk? Vet de inte att man ska festa och dricka full på lördagar? Inte gå på bio. Någon ordning får det väl ändå ta och vara! Så nu sitter vi här och vet inte alls vad vi ska hitta på. Jag är avskräckt från alkohol sen förra helgen, och Jimmy är inte alls sugen på öl. Konstigt nog. Så vad göra?

Jag känner mig dessutom hängig som en liten klängranka, men det beror nog mest på att jag just nu är hungrig. Hoppas jag. Eller så ska jag inte vara ute i skogen och vandra. Jo. Det ska jag. Det är förbannat skönt att ha skog alldeles bakom knuten. Skog bakom huset, Göteborg framför huset. Det är ju det bästa av två världar.

Just ja. Vad vi ska hitta på ikväll var det ja. Man kan faktiskt gå på en pub och dricka läsk också. Även om det är fruktansvärt tråkigt, och framförallt dyrt. Dyrt är inte bra då herr von Lindroos betalat räkningar för alla sina pengar. Och jag, jag har aldrig några pengar överhuvudtaget. Jag tror att någon stjäl från mitt kort. Desireé är den enda som vet koden, hon har säkert klonat upp ett likadant kort och använder det. Hur kan hon annars ha råd att åka till Indien i flera månader? Ja. Nu har jag allt kommit på henne. A-ha!

Nu måste jag vända på kycklingen. Jag vill duscha. Jag känner mig flottig. Duscha och äta. Sen kommer jag nog till insikt om vad jag vill göra ikväll. Gå på RioRio och ramla i Göta Älv kanske.

Jimi Hendrix - Hear My Train A' Comin'

Kommentarer
Postat av: Katinka

Haha, finns det inga biobiljetter ikväll? Nä, ramla i Göta Älv ska du definitivt inte. Vad sägs om en öl i parken då? Kan bli trevligt ju!

2009-01-31 @ 19:04:56
URL: http://presentabel.blogspot.com
Postat av: Annispannis

Jaha, så det är inte du som snor pengar av mig helt plötsligt? Jag är helt förvirrad för det är fan knapert med pengar här och jag ville ha vin men fick jag det? Näääääe. Nog för att jag inte ens gick på bolaget, ibland önskar jag att dom hade hemkörning. Jag är livrädd att jag har fått lite ont i halsen, tänkte bara säga det. Jag känner mig lite tjurig.. :P

2009-01-31 @ 20:45:48
Postat av: hihihides

hihi ja jag har dina rikedomar nu! och dom ska jag spemder

a väl.

det är fint ikväll. falunsuger.

man skante dricka spit. nu spyr vi. puss

2009-02-01 @ 02:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0