Det finns en gata där alla kan mitt namn.

Nu har Jimmy lämnat mig åt mitt öde. Jag stod i hallen med plutande underläpp och stora ögon när vi skulle säga hejdå för att han skulle få riktigt dåligt samvete. Jimmy tyckte att det var elakt av mig. Jag tycker bara att han ska ha den bilden på näthinnan under resten av helgen, så att han inte har för roligt liksom. Fast å andra sidan, han ska till Leksand. Hur roligt kan det bli? Det är säkert bara kallt och snöigt och folk som pratar med konstig dialekt och massa hockeyspelare överallt och lever på falukorv och leksandsknäcke... Och alldeles, alldeles, underbart.

Antony & The Johnsons - Crackagen

Kommentarer
Postat av: Kalix

Ifall du fixar en sån där spårningsgrejssändare på honom så kan jag köra efter med bilen och hålla koll och ta paparazzikort! ;D

2009-01-22 @ 21:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0