Det är en lång väg ner...

Jimmy: "Det är fredag idag va?"
Jag: "Jaa..."
Jimmy: "Dillchips!"
Jag: "Va?"
Jimmy: "Jag är sugen på dillchips, ska du vara nyttig idag?"
Jag: "Mmm.."
Jimmy: "YES! Då slipper jag dela med mig!"

Han är ett as. Lägg sedan till att han är moderat också. Att slippa dela med sig är det bästa han vet. Varje gång han slipper dela med sig är som julafton för honom. En julafton där han bara han får paket. Mer en födelsedag alltså. Nu kommer han att springa runt med ett borgerligt leende på läpparna resten av kvällen.

Kommentarer
Postat av: Saturnine

Varför är killar sådär? Som ett barn på julafton då dom har en stor godispåse eller chipspåse alldeles för dom själva, hahahahaha. Vi har tur som har såna lättroade pojkvänner ;D

2009-01-10 @ 21:08:18
URL: http://saturnine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0