Anna hade en vän med en bil och vi åkte långt bort,

Anna hade inte alls en vän med en bil. Anna ÄR ju min vän med en bil. Håkan har ingen vän med en bil för han fick gå runt McDriven i Borlänge. Tur då för Håkan att vi var där och förgyllde hans vardag. Jag mår fortfarande illa. Det är inte roligt alls. Jag försöker låtsas att det är en bebis i min mage som är anledningen och inte alls sviterna av vinet. Jimmy tjatar om att vi ska åka till NetOnNets-lagershop så det ska vi göra nu. Han vill bli av med mig på sin dator. Nu ska jag kräkas. Igen.

AC/DC - Rock N' Roll Dream

Kommentarer
Postat av: Katinka

Krya på dig som sagt! Aldrig kul att åka till net-on-net och må illa ju!

2009-01-26 @ 14:11:23
URL: http://presentabel.blogspot.com
Postat av: Annispannis

Du får ett åk med mig precis när du vill! <3 Meh, nu är jag förvirrad, köpte inte du en laptop innan du åkte? VA VA VA? PUSS!

2009-01-26 @ 15:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0