Alla är högt över staden.

Jag satt och kollade igenom alla "photos of me" på Facebook och insåg att jag är verkligen pricken över i på alla fester, och till vardags också. Här kommer bara ett litet urval:







Nåja. Jag ser åtminstone inte ut som alla andra Gina Tricot-tråkiga fashionistas. Pricken över i. Tänk om man hade en hel garderob med bara prickigt. Snart så, snart är jag där. Men jag hinner nog få någon ny fetisch innan dess. Så brukar det bli för min del. Även om prickarna har hängt med i många år, som synes.

Kommentarer
Postat av: Katinka

Ja sådär är det ju. Jag älskar vippiga kjolar och samlar mer eller mindre på dem. Vissa saker går över, andra saker hänger kvar. Min garderob svämmar över av vippiga kjolar vid detta laget.

Fina bilder också.

2009-01-07 @ 18:56:41
URL: http://presentabel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0