Skriv det här i tidningen.

Nu! Får man faktiskt sova på riktigt. Fast inte utan att blogghinta till Jimmy om ännu en sak jag vill ha i födelsedagspresent. Jag funderar också på huruvida jag ska ha lite partaj på min födelsedagskväll eller om jag ska ha tårtkalas dagen efter. Eftersom det är en lördag skulle det ju passa förfärligt bra med fest, men å andra sidan har jag ju bara 2 kompisar. Hoho. Ironiskt att när jag bodde uppe i Dalarna kunde jag inte fira min födelsedag eftersom mina kompisar inte kunde tänka sig att ens 5 timmar om året lägga sina fåniga petitess-gräl åt sidan och istället fira mig, och nu bor jag i Göteborg och då har jag inte tillräckligt många kompisar till att få ihop en födelsedagsfest. En nackdel med att ha tårtkalas dagen efter är att det är en söndag och då är alla bakis så då vill ingen äta tårta. Hm. Ja. Det tål att funderas på. Så länge kan ju Jimmy fundera på att köpa den här lilla godbiten till mig:



Det är ett muffinsträd! Är det inte lovely? Jo, det är det för bövelen! Nu ska vi sova. Puss och kram.

Lily Allen - Who'd Have Known

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0