Singoalla tror att;

OJ! Vad vi har promenerat idag. Tror jag. Jag vet inte hur långt det är hemifrån oss till Vasaplatsen och tillbaka igen, men det kändes ganska långt i alla fall. Jag roade mig med att köpa kurslitteratur. Tack och lov har min mamma skickat ner massa presentkort på bokhandeln till mig så jag fick boken gratis. Det är alltså presentkort som min mamma fått av sin chef i julklapp eller någonting sånt, de var från 2000-2003. Men de funkar bra, funkar bra, fortfarande. Och jag har fortfarande några hundra kronor kvar att göra av med. Ja, mamma hon är snäll hon. Nu tänker jag dricka te och fortsätta läsa lyrikanalys, det var ingen lättläst bok det inte. Eftersom jag lär mig lättast genom att lyssna så tycker jag att jag borde få läsa högt ur boken för Jimmy, eller att han ska läsa högt ur boken för mig. Det tycker inte Jimmy. Han bara gottar sig i skönlitteratur han, det lilla aset.

Ike & Tina Turner - Honey Child, I'm Over You

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0