På en bättre dag.

Nu sitter jag trött och sliten och skriver ut massor av CV'n så att jag kanske kan få mig ett sommarjobb så jag slipper vara i Dalarna i sommar. Inte för att jag har något jobb i Falun heller då förstås, men där har jag ju en mamma och pappa som kan försörja mig. Varför de nu skulle börja vilja göra det efter 24 år vet jag inte riktigt, det är väl bara en liten önskedröm jag har. Men som sagt, att vara kvar i Göteborg i sommar är förstås prio ett.

Idag har jag och Jimmy varit på äventyr, ända till Falköping åkte vi. Det var trevligt för då fick vi massor av mat, först hos Jimmys mormor och sen hos Jimmys pappa. Dessutom skjutsade Jimmys mamma oss till ÖB så vi fick köpa.. Ehm, en sil! Det är bra att ha. Vi köpte massa tandkräm också, och mini-marshmallows utifall att jag får för mig att baka någonting någon gång. Högst otänkbart förstås, men man vet aldrig vad jag kan få för mig. Någon dag inom den närmsta tiden tänker jag få för mig att gå ner till Verner&Verner och köpa de där minimuffinsformarna som jag vill ha. Till exempel.

Nu tänker jag få för mig att gå och duscha och sen sova lite så att jag orkar hålla mig vaken på föreläsningen imorgon. Och ännu viktigare, vaken under jakten på sommarjobb efter föreläsningen. Jaaa, jag ska bättra mig.

Mongrel - Barcode

Kommentarer
Postat av: Annapanna

Utan dig i dalarna en hel sommar så DÖR JAG! Ja, jag hotas, jag hotas! Nej. Jag är en hottie, just ja. Men du, tänker ni verkligen inte fira midsommar här? Jag menar. Det är ju värsta turistgrejjen! Och nu är det ju för fan inte bara jag som är turist, du bor ju inte ens här längre! AHA! ;) För.. snart är det sommar. Då ska vi ha blommiga klänningar och dricka silverminkar och ta kort på fioler! JAJAMEN! Det ska vi göra i år! Fram för fler knätofsar! WIIIHEEEHOOO! (jag läste garanterat din blogg fortast av alla sen du uppdaterade) PUSS! <3

2009-02-25 @ 23:11:56
Postat av: Katinka

Ja, skaffa dig ett sommarjobb och stanna i Göteborg! Sommarstan nummer 1 ju!!!

2009-02-26 @ 13:16:04
URL: http://presentabel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0