Och det är så jag säger det...

Nu tittar vi på hockey och jag känner mig krasslig. Det började med illamående, och nu är det tungt huvud och halsont. Uäh. Inge kul. Och inte har det Stefan Liv i mål heller. Vad är det för stil? Och så säger de att de har en väldigt speciell gäst i studion, en av de största hockeyspelarna från Sverige någonsin. Jaaaa, FOPPA! Tänker jag. Näej. Jörgen Jönsson säger de. Jörgen Jönsson? Han var ju ingen stjärna i TV-Pucken. Det var faktiskt han själv som sa det! Jaja. Visst. Foppa har väl annat för sig. Och Jögga är ju en trevlig kille, det vet ju alla vi som känner honom. Ehm. Just det. Nu säger Jimmy att jag är ett mähä. Jävla Jimmy. Jag ska bli ihop med Jörgen Jönsson istället. Han skulle aldrig kalla mig för ett mähä. Neej. En riktig familjeman är vad han är. Jögga.

The View - Shock Horror

Kommentarer
Postat av: Galen Kalix människa goes bärsärk i daaalaaarna!

Fast tänk nu efter lite: vem har egentligen coolast ögonbryn? Jimbob eller Jögge? Menar det. Jag har en tanke, slutet av mars eller nåt, vad gör du då? Skriv ett svar åt mig på msn. Eller på min blogg, tihi ;D PUSS!

2009-02-08 @ 22:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0