När jag tänkte på dig, kände du mig?



Den här klänningen har jag och Hanna spanat på idag. Fast Hanna ville ha den i turkos. När jag visade den för Jimmy sa han: "Men du har ju redan en nästan likadan..." Om blickar kunde döda hade Jimmy varit död nu. Har redan en nästan likadan? Är inte det ungefär det dummaste man kan säga? Ja. Jag kanske har en prickig klänning. (Eller kanske ett tiotal prickiga klänningar om man ska vara exakt. Men det ska man inte för om mamma får reda på det så dör jag. En långsam, plågsam död.) Och jag har då verkligen ingen prickig klänning med rosa prickar och en gullig rosa rosett till. Åtminstone ingen som ser exakt ut sådär. Och så länge man inte har en EXAKT likadan så är det väl helt okej att önska sig den här?

Under kvällen har Evelina varit här och blivit matad. I utbyte fick jag låna lite bra-att-ha-studentböcker. Det var en bra deal. Vi matade Evelina med tacotårta. Det kommer en bild imorgon. Nu sitter jag här och dricker coca-cola och ska titta på några avsnitt av Greek tills jag blir trött. Jimmy har redan gått och lagt sig, han är tydligen inte alls lika intresserad av Let's Dance som vi andra. Jag känner mig som hamstern i bollen i Bolt.

Samtidigt Som - Omkring Oss

Kommentarer
Postat av: Katinka

Jamen klart du ska ha den Pernilla! För att uppväga alla de där "hon" om inte anat!

2009-02-13 @ 23:52:11
URL: http://presentabel.blogspot.com
Postat av: Jenny H

damn vilket snygg klänning!

2009-02-14 @ 11:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0