När allt annat här är falskt och fel.

Nu är det snart dags för mig att åka iväg och såhär känner jag inför det: BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ! Det känns som att jag inte kan någonting av det jag borde kunna. Dessutom känns det som att jag verkligen borde ta tag i det där med hemtentan också. Det får väl bli ikväll när jag kommer hem vid halv elva efter att ha skrivit salstenta i 4 timmar. Woohoo. Annars får jag göra det imorgon, och det är ju också ett sätt att fira sin födelsedag. Jaja. Vi får se hur mitt huvud fungerar. Först och främst salstenta. Insåg nyss att jag inte alls vet vart jag ska heller. Hm. Nu är jag på dåligt humör. Morr. Daktyl och jamb är motsatserna till anapest och troké. Bank, bank, banka in det i huvudet. NU! Blääääääääääääääääää.

Micachu - Eat Your Heart

Kommentarer
Postat av: Annapanna Kalixboooo!

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAG ÄLSKADE DU! <3 FAN! JAG SAKNAR DIG! Imorgon ska jag och Clarabelle skåla och supa oss medvetslösa för din skull. Jag saknar dig, jag saknar dig. Jag saknar. DIG. Hoppas att tentandet gick bra, du är smart - det här bör gå vägen! <3 .. sa jag att jag saknar dig? Livet är tomt när man bor här och du där.. Sågis, inget som lockar? ;D Skaffa barn och flytta hit, NU! PUSS! <3

2009-02-21 @ 00:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0