Ibland är det så.

Jag har ingen hjärna längre. Den är söndertrasad av Aristoteles och Hamlet och jämförelser och karaktärer, handling, tal, tankesätt och så vidare. Fast det är förstås ganska bra att ha trasat sönder sin hjärna på det sättet. För då kan man bestämma att man får äta godis som belöning för att man avklarat halva hemtentan. Det var mest Jimmy som bestämde att jag var värd det, och jag är ju inte den som säger nej till sånt. Hurra hurra för mig! Sen får man titta på Greek hela kvällen utan att ha dåligt samvete. Kan det bli bättre än så? Nej. Nu ska vi gå och köpa godis. Jävla Willy's har snott 620 spänn av mig. Damn you Willys!

Susumu Yokota Feat. Kaori - Bonda

Kommentarer
Postat av: Katinka

Oj, har du blivit bestulen av Willys? Han är inte snäll han...



Förresten har jag en liten utmaning till dig! Inte ska du sitta där och kolla på TV och slappa hela kvällen inte...

2009-02-18 @ 18:25:36
URL: http://presentabel.blogspot.com
Postat av: Annispannis

OMG! Använda sitt kort överallt i hela Sverige?! Hur mycket spinning jag vill? Alltså kan jag komma på träningsläger till er?! :D OMG OMG OMG! Jag hatar friskis här, dom kan ta sig i röven. Dom är elaka :( Jag har kollat upp lite tåg men hallå, måste man betala på en gång eller kan man vänta tills nån dag innan man åker?? Nu ska jag på synundersökning och sen dejta lite med Barret, du vet hon där du vet ;) Vi ska snacka skit om dig <3 PUSS!

2009-02-19 @ 10:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0