För stan är full av tanter och tragik.

Nu är det Melodifestival. Martin Stenmark och Charlotte Perelli fjantar runt med någon fågel. Och jag känner mig konstigt oengagerad i jämförelse med andra år. Jimmy verkar nästan mer intresserad än mig. Eller ja, Jimmy har åtminstone tittat i 2 minuter. Jag har bara lyssnat hittills. Jag vill gå på The Hives. På tal om musik sådär. Tyvärr känner jag ingen som gillar The Hives lika mycket som jag gör. Jag kanske kan gå ensam. Jag och Pelle är ju lite polare sådär. Nu tycker jag att ni ska lyssna på den här fina biten och tänka över det här en gång till, okej?!


Just det. Think about it. Inte dumt, inte dumt. Nu ska jag titta på Melodifestivalen på riktigt. Nu ska någon sjunga. Tick tock. Vadå, tick tock?

Howlin' Pelle & The Domestic Bumblebees - A Little More For Little You

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Såg att nu är min namne och då måste jag ju in och kika :)

Ha en skön lördagkväll!

2009-02-07 @ 21:45:26
URL: http://livetsommest.blogspot.com/
Postat av: Anna överlever inte utan rambofilmerna nära hjärtat

Bosse my looove! Jag lyssnade på Pelle idag, det gjorde jag faktiskt! Tick, tick, tickeliticktick sjöng han och jag ba men åååh jag saknar min bosse och hon saknar pelle och jag ska nog bli polare med pelle så att bosse blir impad och så kan vi åka iväg på saftkalas hos pelle. Fast sen så käkade jag iskall marsankräm med liten sked och glömde bort alltihop! PUSS!

2009-02-08 @ 00:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0