För jag vill veta om kärlek finns.

Blä. Jag är trött. Om jag skulle lägga mig ner så somnar jag nog omedelbums. Därför lägger jag mig inte ner. Därför sitter jag upp. Kanske en kopp te skulle pigga upp mig lite. Bara så att jag håller mig vaken så att jag hinner läsa alla sidor som ska läsas i Svensk Verslära. Och så att jag hinner se på Raw för Magnus Betnér ska vara med där ikväll. Det var längesen jag såg något av den bittra lilla mannen. Det var längesen jag själv var bitter också. Det får det allt bli ändring på. Lite Betnér ikväll så får jag nog inspiration. Upcoming Alla Hjärtans Dag brukar också hjälpa till. Nu ska jag dricka te. Äpple & Kanel-te. Yammi, yammi.

Empire Of The Sun - Half Mast


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0