Du kanske aldrig mer är med mig.

Idag har vi lärt oss att nyöppnad Beyond Retro butik + lördag + löningshelg = väldigt, väldigt mycket folk. Jag stod i kö till provhytterna i 40 minuter. Bara för att upptäcka att den gulliga prickiga klänningen jag hittade var alldeles för liten. Men jag tror att Evelina och Jimmy hade jätteroligt när de fick stå och vänta på mig, så det var det värt. Hoho. Jag fick med mig en prickig klänning hem i alla fall, fast från Sisters. Och eftersom jag den senaste månaden fått slänga 2 prickiga klänningar som gått sönder och sälja 1 prickig klänning som blivit för stor så var jag värd en ny prickig klänning. Sådeså.

Nu ska vi strax gå till Evelina och titta på Melodifestivalen. Jag ska ringa Evelinas föräldrar och be dem att börja skicka oss underhåll för att vi tar så väl hand om Evelina. Jag har ont i huvudet, det är mindre roligt. Men det går nog över efter en liten promenad hem till Evelina. Kan barnen i Wild Kidz sluta vara ihop? De är typ 3 år. Och ser ut som Johan Palm. Nej, jag ändrar mig. De är ju så dulliga. "Man hakar upp sig med blicken och kan inte sluta titta..."

Ike & Tina Turner - Suffering The Blues

Kommentarer
Postat av: Katinka

Klart du är värd en ny prickig klänning. Så fort jag ser prickiga klänningar tänker jag ju på dig nuförtiden!

2009-02-28 @ 21:24:37
URL: http://presentabel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0