Åh, håll om mig.

Jag ligger väldigt mycket efter nu som sagt. Men det ska bli ordning på torpet snart. Förresten så har jag och Jimmy restvecka, vilket pretty much innebär att vi rensar frysen så det blir inte så mycket nytt på middagsfronten. Men jag bjuder på Måndagens Middag idag i alla fall:



Ja. Sånt äter vi när vi har restvecka. Fast mest eftersom vi skulle ha ätit det på lördagen men inte gjorde det. Och man ska inte låta mat förfaras som min pappa brukar säga. Jag gjorde en avokadosallad till också och det är den som syns mest. Jag måste säga att den där olivolja med citronsmak som vi köpte häromveckan kan vara den bästa investering vi gjort i matväg på länge. Den kan man ha i sallader och POFF! Så blir allt så mycket roligare.

Nu gör det ont i magen igen. Den där kycklingbaguetten jag åt till lunch idag gav mig säkert någon slags matförgiftning. Jag måste lägga mig ner igen. Aj aj. Lilla magen. Jag vill ha en vetekudde!

Susumu Yokota Feat. Nancy Elizabeth - Breeze

Kommentarer
Postat av: Anonym

Avokadosalladen ser underbar ut! Och hoppas magontet går över! Nu ska jag också krypa i säng. God Natt!

2009-02-26 @ 22:53:36
Postat av: Katinka

Och det var jag igen som sa det, haha...

2009-02-26 @ 22:54:34
URL: http://presentabel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0