Morgontenta har guld i mund.

I morse skrev jag tenta efter att ha fått hela 3 underbara timmars sömn. Så nu gör jag allt för att hålla mig vaken tills ikväll så jag kan somna tidigt och ta igen det inatt. Hur tentan gick vet jag inte, men jag har åtminstone en känsla av att den gick bättre för mig än för en kille som satte sig bredvid mig i tentasalen. Ungefär 20 minuter in i tentatiden så upptäcker den killen att han har satt sig i fel sektion. Hur fungerar man då? Tänkte han inte på att ingen av de som satt runt omkring honom gick i hans klass? Tänkte han inte på att alla andra satt där och pratade med varandra och ingen ens hälsade på honom? Jag kan inte påstå att jag är direkt bästis med de i min klass, men jag vet ju åtminstone hur de ser ut. Snacka om att han måste ha tänkt att han har pluggat på helt fel saker när han fick sin tenta. Fast att det tog 20 minuter innan han insåg att han fått fel tenta, är inte det lite ett tecken på att man kanske borde... Hoppa av skolan och söka till Paradise Hotel istället?

3OH!3 - Richman

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahahaha, herregud, stackars sate! Ursäkta men hur borta får man bli? Snacka om att va disträ!

2009-12-14 @ 23:35:14
URL: http://getiton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0