Det känns väldigt konstigt.

Någonting känns väldigt konstigt. Jag har redan skrivit klart min hemtenta som ska lämnas in imorgon, och det gick väldigt lätt också. Det börjar lite kännas som om jag gjort allting helt fel, för såhär lätt ska det väl inte vara? Jag ska väl inte vara klar redan? Sitta här och titta ut genom fönstret och ha ingenting att göra, det kan väl inte vara rätt? Nåja. Då kan jag ju passa på att berätta vad jag önskar mig i julklapp. Förutom ett walk in-skafferi och en sköldpadda alltså, det känns som att ingen riktigt tar mig på allvar angående de önskningarna.

  • En ny elvisp
  • Ett bakbord + en degskrapa
  • Jäskorgar till bröd
  • En vetekudde
  • Ett 3-våningskakfat, helst i vitt (alternativt rosa).
  • Säsong 4 av OC eller Säsong 1 av Greek
  • Håkan Hellströms Live-dvd som släpptes igår
  • Den här finfina klockan från ASOS
  • En prenumeration på Sonic
  • En glasskål på fot, typ en Trifle-skål
  • Parfym: Escada Ocean Lounge / Vera Wang Princess
Ja, det var väl ungefär det. Presentkort på Balders Hage sitter inte heller helt fel. Eller en liten hockeymatch mellan Frölunda - Modo, kan man få det med Foppa-garanti? Det borde de införa. Nu ska jag gosa lite med min vetedeg som stått och jäst här de senaste två timmarna. Men nu är den färdig att gosas med. Mmm.

Frank Sinatra - Where Or When

Kommentarer
Postat av: Carro

Det har verkligen gått undan med filmerna, men jag gillar't :D Jag har sett den tredje också, gick på förhandsvisningen gratis, glad tjej ! :D haha ..



Du kunde säkerligen tentan, hoppas du klarade den !

Måste nog också börja knåpa på en önskelista .. Men helst vill jag banne mig bara ha den där kameran ;p haha .. Och vita fyrkantiga tallrikar ! :D

2009-12-03 @ 23:38:47
URL: http://carrod.blogg.se/
Postat av: Malin

Precis sådär var det för mig innan jag gjorde mitt första julgodis. Hade inte bakat på evigheter och hade ingen lust alls. Men så bestämde jag mig för att baka ändå, och hejhopp and I'm unstoppable!



Nu kom mina föräldrar hem, så nu ska jag kramas lite, ta emot choklad dom har köpt och lämna över kattansvaret. I'm officially off the hook! Nog dags att sova sen också, mera jobb i morgon. Sen ere heeeeelg! Vad har du för planer?



Mys med pepparkaksbak förresten. :)

2009-12-03 @ 23:59:20
URL: http://getiton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0