Att aldrig vara rik är väl inte ett liv?

Nillan. säger:
ja absolut, man måste ju veta hur det är in da hood, jimmy är alldeles för adlig

Joakim säger:
Får han inte brieost på dagligbasis så blir han väl lite cranky?

Nillan. säger:
brieost är för billigt för honom, han ska ha rysk kaviar och hummer i champagnesås varje dag och så måste han klappa på en guldtacka från det nedärvda naziguldet några gånger om dagen för att inte tappa fokus

Joakim säger:
HAHAHAHA!!!
jag kunde just tänka mig att han tryckte på lite guld från andra världskriget

Nillan. säger:
ja för fan, han har en hel garderob full med guldtackor och en och annan guldtand som blivit utdragen från diverse judar

Joakim säger:
jävlar i min lilla låda, inte illa alls

Nillan. säger:
nej, det är fan inte så dumt!
fast han är jävligt snål med det, delar inte med sig alls
och vill bara ha dem att titta på, han använder det aldrig

Joakim säger:
det vore inte så adligt att dela
du vet dom gillar inte sånt

Nillan. säger:

nej jag vet, det är ju bara socialdemokrater som gör sånt...

Joakim säger:
jävla kommunister!
att dela är ett jävla påhitt...

Jag ska leka med Jocke som fan när jag är i Sågmyra över jul. Word.

Kommentarer
Postat av: carolina

jamen precis, det är ju kväll nu, fåret kanske vilar liksom?

2009-12-11 @ 23:09:25
URL: http://acarolinas.blogg.se.blogg.se/
Postat av: carolina

HAHAHHA! naziguldet var det roligaste jag läst idag!!

2009-12-11 @ 23:09:58
URL: http://acarolinas.blogg.se.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0