Today's a good day to rest.

Nej. Restdagar är inte roliga alls. Vi har restdagar hela tiden nu för att tömma frysen innan det är dags att flytta. Hittills har jag under veckan ätit TexMex-soppa, Rotfruktslasagne, Hamburgare med klyftpotatis och Matvetesallad. Imorgon tänker jag laga riktig mat. Jag orkar inte ha det såhär. Jag fattar inte varför jag har så himla svårt för uppvärmd mat men det är verkligen inte gott, hur gott det än var när man lagade det. Konstigt det där. Och antagligen bara en fix idé.

Annars har jag idag varit hos doktorn och sen skrev på kontraktet för nya lägenheten. Så från och med söndag är den våran. Men vi flyttar inte förrän nästa helg. Och innan dess ska det flyttpackas, flyttpackas och flyttpackas. Hujedamej. Tur att jag tillfrisknat från förkylningen i alla fall. Nu känns det som en sån där kväll då man borde hitta på någonting eftersom solen skiner och både jag och Jimmy jobbar i helgen så vi borde göra nåt roligt idag istället. Men det är lite svårt då alla är upptagna, sjuka eller bortresta plus att vi inte har några pengar så det måste vara nåt gratis också. Nej. Nu blev jag deprimerad för jag kollade mitt bankkonto. Jag ska nog sluta med sånt. Eller skaffa såna där curlingföräldrar. Det verkar schysst som fan det där med curlingföräldrar. Var hittar man dem?!

Kommentarer
Postat av: Katinka

Curlingföräldrar undrar jag faktiskt också var man får tag på. Har letat ett rejält tag och inte är de lätthittade i alla fall. Synd. Ser du mot förmodan några så skicka hem dem till mig med.

2009-08-20 @ 22:37:23
URL: http://presentabel.blogspot.com
Postat av: Annispannis

Mina curlingföräldrar lånar jag icket ut, fan vad dom är bra att ha ;D

2009-08-22 @ 01:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0