Upp på taken.

Igår...

Blev jag och Hanna hypnotiserade av en rumpa på stan.

Åt vi kinamat i en park.

Blev Hanna attackerad av tre galna duvor.

Försökte vi förstå oss på vad som egentligen är roligt med Boccia.

Lyssnade vi på Ding Dong.

Var jag och Balle grillmästare.

Drack vi Mojitos.

Lärde jag ut husmorstipset om Potatismjöl på mattan.

Gick vi vilse på Masthuggstorget.

Ville Jimmy tatta enorma glas på Haket.

Talade Denny ut om sitt kalvfonds-beroende.

Blev jag upprörd över att bli kallad Färjestadsfitta.

Fick jag hugg på Gretas!

Insåg jag att BikBok måste lära sina barnarbetare att sy bättre.

Lärde vi Hanna vad en räkrulle a lá DJ är.

Hade Ettan, Tvåan och Trean efterfest halva natten.

Idag...

Har vi skickat hem Ettan och Tvåan. Och jag är så trött att jag mest ligger på soffan och slumrar lite fastän jag borde läsa Brott & Straff. Återkommer senare om jag inte somnar in för natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0