Över staden.

Igår...

Skaffade vi cotify.

Döpte jag om mina "barn" till ettan, tvåan och trean.

Lyssnade vi på Ding Dong!

Upptäckte Balle kycklingfonden.

Upptäckte Hanna Salt&Vinegar-chipsen.

Insåg vi att kaffe och nakna tjejer löser alla problem.

Döpte vi om en stackars okänd kille till "Fesken."

Började jag prata engelska med en kille på bussen och anklagade honom för att vara Edward Cullen.

Försökte jag och Hanna lära folk att dansa bugg på Pustervik.

Lärde vi oss att Stefan Liv har stängt in sin efterblivna lillebror i kylen i en månad.

Tattade Jimmy ännu ett Kilkenny-glas.

Fick jag panik för att jag inte ville kissa i Håkan Hellströms kvarter.

Drack Jimmy upp halva Hannas fanta som tack för att hon betalade taxin.

Fick Ettan och Tvåan inte se på Coupling. Och ingen äppelkaka fick de heller.

Såg Jimmy sin Jack Daniels och förvandlades till Alfahannen.

Idag...

Ska vi ner på stan. Och sen ska vi grilla med DENNY!

Kommentarer
Postat av: Katinka

Väntar då spänt på en fin fortsätning på hur denna dagen urartat, haha...

2009-04-26 @ 15:39:59
URL: http://presentabel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0