Och coca-cola chiks och kiks.

Jag är sugen på choklad. Det är konstigt, för jag är väldigt sällan sugen på choklad. Tur att jag ska hem till Evelina strax så jag får äta upp mig lite. Eller åtminstone få en ursäkt till att äta choklad. Sen att när jag väl köper choklad så tröttnar jag ändå alltid efter typ två bitar ignorerar jag just nu. Här hemma försvinner chokladen konstigt nog ändå, det måste vara våran hemliga inneboende som äter upp den också. Ja, ni vet han den mystiska typen som äter upp allt bröd. När man är sugen på choklad så ska man inte läsa massa matbloggar, titta i sina receptböcker eller hänga på Martha Stewarts hemsida. Men jag har ju alltid varit lite av en machocist så jag gör det ändå.

Newham Generals Feat. Chrome - Just Movin'

Kommentarer
Postat av: Katinka

Då skulle du se hur snabbt chokladen försvinner här hemma. Och det är faktiskt inte jag heller. Den formligen försvinner spårlöst. Men vi har väl någon mus eller liknande här....

2009-04-28 @ 20:05:18
URL: http://presentabel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0