En hund som mig.

Vad är det med killar att bli exalterade över helt fel saker? Typ: "Åh, en ny sorts öl på systemet, WOW!" Ja, den smakar nog precis som all annan öl; äckligt. Sen när det väl är någonting att bli exalterad över så bryr de sig inte alls. Typ;

- Jimmy! Gissa vad vi ska göra 1'a augusti?
- Vilka då?
- Du & jag!
- Antagligen nåt som jag inte vill...
- Men gissa!
- ....
- Vi ska på BRÖLLOP!


Här fattar ju alla normala människor att det är dags att bli exalterad. Vad gör Jimmy? Han säger; "Jaha." Bröllop är ju den perfekta anledningen till att få köpa sig en ny alldeles jättefin klänning. Ja, eller använda en av de alldeles för många finklänningar man redan har i garderoben, men hur kul är det? Ny klänning! Jag måste upp till Märta och få tips och goda råd. Jimmy bryr sig inte alls om viktiga saker som rosa eller prickiga klänningar. Märta däremot, hon har redan vid 6-års ålder valt ut x antal klänningar som hon ska ha på sig på olika bröllop när hon blir stor. Undrar vem som tutat i henne de konstiga idéerna? Vissel, vissel. Men bröllop. Yes. I do!

Queen - Don't Stop Me Now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0