18 September.

Fan, vad glad jag var nyss över en sak som jag inte vill avslöja riktigt ännu men som jag kanske berättar mer om imorgon. Men det var nyss det. Nu är jag på dåligt humör igen. Det känns i 8 fall av 10 som att det här med att vara supportive bara är något som gäller mig och inte andra. Fast vad vet jag, jag kanske är skitdålig på att stötta folk och sådär. Det kanske är därför jag själv känner mig som... Att jag är rätt överkörd just nu.

Aj fan. Nu skriver jag om hur jag mår igen. Det får man inte heller göra. Bäst att sätta sig i hörnet, gnaga på min underarm och hålla tyst. Tur att jag ska dricka vin och äta ost och kex med Eve och Cissi alldeles strax. Håkan Hellström har blivit pappa. Jag har blivit på dåligt humör. Men inte därför. Varför kan jag inte säga heller. Det är ett uttryck för känslor och det är förbjudet. Jag funderar på att kasta någonting i väggen. Så arg är jag. Och lite gråtfärdig. Men jag är sån, jag gråter när jag är arg. Nu ska jag vara glad igen. Don't stop me now. Som Freddie skulle ha sagt.

The Metros - Robin Hood

Kommentarer
Postat av: hogie

MEEEN. Avslöja nu då!

2008-09-20 @ 12:58:37
URL: http://hogieskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0