Vad fanns det att se klart.

Jag ska bli nykterist. Åtminstone i några veckor. Jag spydde ca 15 timmar i sträck från midnatt igår till tre i eftermiddags. Mmmm. Härligt. Jag vet inte om våran inflyttningsfest var rolig, jag vet inte vad som hände, jag vet att jag knappt drack någonting alls men att man kanske inte ska blanda sprit, vin, cider, bål & jägermeister. Det borde jag veta vid 23 års ålder. Men det gör jag tydligen inte. Jag mår illa. Fortfarande. Och inte tycker någon synd om mig heller konstigt nog.

Nu tänker jag återgå till sängen och självömkan. Vem åt upp alla chips på festen? Jag är sugen på chips och choklad, fast jag mår illa. Jag vet inte riktigt hur det går ihop. Jag sa tydligen till Jimmy igår att jag är kär i Johan Palm. Det hade jag ingen aning om. Stackars Martina som fick lov att ta hand om mig. Stackars mig som mår så jävla dåligt.

Those Dancing Days - Home Sweet Home

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0