På sekunden, om jag kunde.

Ni vet vissa dagar när man har så mycket för sig att huvudet bara snurrar. En sån dag har jag idag. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Jag ska fylla i blanketter om alfa-kassa, jag ringer om lägenheter vi vill ha, jag har varit på arbetsförmedlingen och blivit överöst med papper, jag har gått igenom världens blåsväder hemåt och velat peka finger åt varenda jävel längs Avenyn. Dessutom har jag fått en lönespec som jag inte vet hur jag ska få tag i pengarna på. Jag borde nog doppa huvudet i något kallt så jag lugnar ner mig lite. Papper, papper, papper. Och allt detta ringande. Varför kan inte alla myndigheter bara ringa mig och fixa allting istället? Tur att jag ska till mamma och pappa i helgen så de kan hjälpa mig att hitta bland alla betyg, arbetsintyg och facktermer.

Hungrig som en varg är jag också. Jag ska äta fiskpinnar idag. Ja, jävlar ja! Det ska bli gött. Bo i Göteborg i 2 månader utan att äta fisk en enda gång, det är ju faktiskt pinsamt. Mmm. Mat. Fiskpinnar och mos. Kan det bli bättre? En liten klick sås till också. Var är Ceebs? Jag vill prata med henne. Nu ska jag gå till Willys i stormen. Sen ska jag ringa Kerstin igen. Jag vill ha Kerstins lägenhet vid havet. Hoppsan Kerstin!

Calexico - El Gatillo

Kommentarer
Postat av: jcoke

JAg vill också ha fiskpinnar!!! uuuuh vad gött!!

2008-10-20 @ 16:52:47
URL: http://jcoke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0