Om vi nångång, nånsin blir som dom.

Det är rätt skönt med regn ändå för då slipper man ha dåligt samvete över att man sitter inne och gör ingenting. Så det ska jag ägna mig åt resten av dagen. Det gör jag visserligen varje dag, men idag ska jag göra det med gott samvete. Dels för att jag varit ute och joggat 1 timme i ösregn och dels för att jag faktiskt inte har någonting annat att göra. Jag har sökt jobb till förbannelse, jag har fixat med lägenhetsannonser och jag har pluggat färdigt. Så då finns det inte så mycket annat att göra. Plus att jag ska på någon slags anställningsintervju imorgon så då kan jag faktiskt unna mig att göra ingenting idag. Och igår. Och i förrgår.

Synd att det är så onyttigt med godis, och att jag inte har råd att köpa något. Annars skulle jag ha unnat mig det också. Nu unnar jag mig te istället. Och så förbannar jag mig själv för att jag skriver så förbannat dåligt nuförtiden. Jag borde verkligen sluta läsa gamla blogginlägg för de gör mig bara deprimerad för att jag skrev så mycket bättre då. 2003, 2004, 2005. Sen gick det utför. Jag vet vad som hände, jag vet vad det beror på. Men jag vet inte hur jag ska få tillbaka det igen? Nej. Nu ska jag släppa det och slöa framför OC istället. Men först ska det göras en liten kopp te.

Oasis - High Horse Lady

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0