Men vad fanns det att se klart.

Jag vill simma. Eller göra någonting överhuvudtaget förutom att söka jobb och söka jobb och söka lägenheter och söka jobb. Nu har jag varit ute och gått hur länge som helst, och skulle egentligen vilja vara ute lite till men det finns inte så mycket att göra ute när man är ensam och pank. Inte ens de där himla vikariepoolerna hör av sig, är det så lätt att hitta vikarier i den här stan? Hmpf. Jaja, jag får hoppas på torsdagens anställningsintervju. Telefonförsäljare har ju alltid varit ett drömyrke. Nöden har ingen lag som vi brukar säga. Varför har inte jag en rik pappa? Eller mamma, det skulle också fungera faktiskt.

Ja. Jag har tråkigt. Jag är badsugen. Jag är nog uttorkad. Simma, simma, simma. Plaska i vatten. Det är grejer det. Jag får nog dricka vatten så länge, det har jag åtminstone råd med. Eftersom vatten ingår i hyran, hööhöö. Jag får nog lov att börja modeblogga snart så jag tjänar lite pengar på mitt ointressanta liv. Puss å kram.

Detektivbyrån - Neonland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0