Dom har molnen i famnen.

Kändis-spotting med Nillan!

Dagens kändis: Han som spelar Gustav i Svensson, Svensson traskade in i trappuppgången bredvid våran med matkassar i händerna. Så han bor nog där. Jolin kan ju slänga sig i väggen, vad är Maia Hirasawa som granne i jämförelse med Gustav Svensson? Som jag inte ens vet vad han heter i verkligheten. Och den enda som ens kommer att bli liiiite imponerad av detta är min pappa. Jag ska nog ringa hem och berätta det för honom.

Nu ska jag köpa ost & kex ill kvällens tjockiskväll hos Jolin. Sen är det dags att börja förbereda sig inför dagens anställningsintervju. Puh. Läskigt.

I'm From Barcelona - Houdini

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0