Dom har gått för att leva sina liv.

Minns ni för några år sedan när Desireé skulle klippa mitt hår och lyckades klippa mig i någon konstig Beatles-frilla som alla skrattade åt i typ en månad efteråt? Jag klippte nyss min egen lugg. Och det är värre än det Des gjorde. Jag kan inte gå utanför dörren på en månad, minst. Den är kort som fan och ojämn så inåt helvete. Med tanke på att jag har rakast hår i världshistorien så syns det jävligt väl. Jag har gråtit en skvätt, försökt hitta på olika sätt att dölja den men det är fanimej kört. Den är så kort att den inte ens går att kamma bak med ett diadem.

Det bra är att ingen av mina kompisar har tid att träffa mig under helgen så ingen kommer att kunna mobba mig för den. Och Pippen och Märta kommer nog bry sig föga, min familj kommer ju knappast mobba mig heller. Ehm, who am I kidding? Storebror och Ankan kommer ju att håna mig tills luggen står rakt upp. Vilket den nästan gör av sig självt för att den är så kort. Jag ska aldrig mer klippa min egen lugg. Åtminstone inte med världens slöaste sax.

John Mellencamp - Don't Need This Body

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0