Dimmiga dar.

Har jag berättat att det regnar en hel del i Göteborg om hösten? Just nu vräker det ner så att rutorna skallrar. Själv sitter jag och dricker te och lyssnar på mysig musik. Tvättar gör jag också och är allmänt lat. Mår fortfarande lite illa, men det beror nog mer på att jag knappt åt något igår än att jag fortfarande är bakfull. Hoppas jag. Är jag fortfarande bakfull så är det väldigt tragiskt. Annars undrar jag varför ingen vill ge mig och Jimmy någonstans att bo och varför ingen vill köpa min trumpet.

Nu ska jag upp till tvättstugan. Det är rätt mysigt där, om jag inte har råd att betala nästa hyra så kanske jag kan bo däruppe istället. Det luktar gott åtminstone, fast det gör det i våran lägenhet också förstås. Eftersom vi missbrukar doftljus. I fredags köpte jag ett par svarta stövlar, ett par bruna stövlar och ett par svarta stövletter. Det känns bra. Speciellt eftersom alla tre gick på under 800 kronor tillsammans. Nu har jag köpt skor så det räcker för hela säsongen.

Tvättstugan var det ja. Sen lite mer te och Desperate Housewives. Regn, regn, regn. Inte ens när jag bodde i Brighton regnade det såhär mycket. Lucy bor i Brighton nu, jag är lite smått avundsjuk ibland. Min hatkärlek till England är underlig. TVÄTTSTUGAN!

New Order - 60 Miles An Hour


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0